2 Aralık 2013 Pazartesi

Romero Britto!!!

Romero Britto (6 ​​Ekim 1963) Brezilyalı - Amerikan Neo-pop sanatçısı, ressam, serigraf, ve heykeltraştir. Kübik sekiller + pop sanat + grafiti - super uclu - muthis kombinasyon!!! Akil almaz derecede sade ve o kadar da renkli, civil civil.
 
Britto Recife, Brezilya dogumlu olup, 1989 yılından bu yana Miami, Florida'da yaşamaktadır.Tabi Miami ye giderken kendisini ne bekledigini biliyor muydu bilmiyorum ama hayatinin degistigi kesin.
 
Buraya kadar tanimiyor olabilirisiniz. Kimmis bu Romero Britto diyebilirsiniz. Peki Absolut Vodka ve ilk zamanlardan beri degisik designli votka siseleri desem?
Evet Miami ye tasinir tasinmaz Absolut Vodka reklam kampanyasina katildi ve milyonlarca kisinin ellerinde tuttugu unlu Vodka sisesinin yaraticisi oldu. Ayrica Movado, Disney, Enrico Coveri, Pepsi, Birleşmiş Milletler, BMW ve Royal Caribbean Cruises için diğer kurumsal çalışmalarını tamamladı.
 
 
Esra isin gucun mu yok bizlere ne Romero mu Britto mu diyebilirsiniz. Hakli da olabilirsiniz.
Neden mi yer vermek istedim. Ben buraya geldigimde eserleriyle tanistim ve cok sevdim. Sizinde seceveginizi dusundum. Tabi yaniliyor olabilirim:(
Brezilya ya geldiginizde, havaalaninda rengarenk bir tablo gorurseniz soyle renkli, neseli ve sizi cocuklugunuza goturen sasirmayin. Iste Britto.
Hele basitligi ? Sanki yaraticilik komplike ve zor birsey degildir, cocuklugunuzdaki sizdir, kuralsizdir, agac kirmiza da olabilendir, basitce cizdiginiz resimlerdir ve o resimlerde bir o kadar dolu cocukluk cocukca kurguladiginiz hikayelerdir. Valla ben hug panosunu aldim ve evimizin bas kosesine koydum. Her bakisimda icim isiniyor ve gulumsuyorum.
 
Bakin bazi eserleri. Siz karar verin. Super dinamik, neseli ve cocuksu bir gulus birakmiyor mu yuzunuzde;)
 
 
 

 
 

Hiç yorum yok: